неделя, 3 април 2011 г.

Боб „Черно око” с лапад


Това е едно от традиционните ястия в Кипър. Трябва да си призная, че бях много скептична към тази рецепта. Комбинацията на боб „черно око” с лапад не ми звучеше много апетитно, но сестра ми упорито ме убеждаваше, че е вкусно. Най – накрая се реших да пробвам и бях приятно изненадана от резултата. 


Боб „Черно око” с лапад

















Продукти:

250 гр. боб „Черно око”
2 връзки лапад
50 мл. зехтин
сокът от един лимон
сол на вкус

Приготвяне:

Бобът се сварява и отцежда. Лападът се нарязва на ленти с дебелина около 1 см и се оставя да ври около 10 - 15 минути, след което се отцежда. Бобът и лападът се смесват и овкусяват (докато са топли) със зехтина, лимона и сол на вкус. Аз ги овкусих поотделно и след това ги смесих. Консумира се добре изстинало.  


2 коментара:

  1. Цвети, ще трябва да опитам :)
    Звучи ми много добре!

    ОтговорИзтриване
  2. Определено трябва да се опита. Комбинацията е интересна. Дано да ти допадне и на теб.

    Хубава вечер :)

    ОтговорИзтриване

Последователи