сряда, 25 ноември 2009 г.

от автора




Здравейте! Казвам се Цветелина и съм от София. Дълго време отлагах появата на този блог, защото мисля, че напоследък станаха прекалено много форумите, сайтовете и блоговете свързани с кулинарията. След време осъзнах, че всеки един от тях има какво да предложи и е полезен някому. Помислих и реших, че и аз имам какво да споделя с вас и се надявам да ви бъда полезна. От малка отраснах в религиозно семейство и съм възпитана в традициите на Българската Православна Църква. Завърших Теология (Богословие) в СУ „Св. Климент Охридски”. Пак от малка заобичах и да се навъртам и помагам в кухнята. Дядо ми беше сковал малка масичка, на която успоредно с баба ми точехме баници и всякакви тестени вкусотии. По – скоро баба ми приготвяше вкусотиите, а аз правих някаква твърди техни подобия, които милият ми дядо се мъчеше да яде, за да не ме обиди. Имам подозрения, че благодарение на мен ускори слагането на ченето си. Жалко, че нямам снимки от онези години, защото бях много смешна с малката си точила и престилка, с кърпа на главата и цялата в брашно. След време превърнах кулинарията в любимото ми хоби. Тъй като спазвам всички пости отредени от Православната Църква, включително сряда и петък вече имам голям набор от рецепти и съвети, които мога да споделя с вас. Разбира се, не всички са авторски, много от тях са просто адаптирани популярни рецепти или чужди такива, изпробвани в моята кухня. Надявам се да ви бъда полезна.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи